سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردها، پیشوایان اندیشه ها و اندیشه ها، پیشوایان دلها و دلها، پیشوایان حواس و حواس، پیشوایان اندام اند . [امام علی علیه السلام]
همکلاسی ها

   هکر احتمالی ایمیل سارا پی لین(کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا) بازداشت شد

 

هک شدن ایمیل خانم پی لین، یکی از مباحث داغ چند روز اخیر بوده است.

David Kernell جوان بیست ساله ای است که در حال حاضر انگشت اتهام هک کردن ایمیل خانم سارا پی لین، به سوی وی نشانه رفته است. Kernell که متهم است پس از رخنه به ایمیل معاون کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا، تصاویری از آن را به سایت مشهور Wikileaks ارسال نموده است، اکنون تحت تحقیقات آنلاین قرار دارد.

گزارش هایی که از ایالت تنسی به دست آمده حاکی از آن است که Mike Kernell پدر این متهم، که به شغل وکالت اشتغال دارد، گفته است که David پسر وی، به عنوان مسئول هک ایمیل، متهم شده است.

بر اساس اطلاعاتی که در روزنامه ها به چاپ رسیده است، David Kernell دانشجوی دانشگاه ناکسی ویل ایالت تنسی آمریکاست. وی در گفتگویی اعلام کرده بود که رخنه به ایمیل سارا پی لین کار آسانی بوده است.

FBI و Secret Service علناً از Kernell به عنوان یک متهم نام می برند.

گفتنی است وی از طریق تغییر پاسخ سوال امنیتی ایمیل یاهو، توانسته بود کلمه عبور ایمیل را تغییر دهد و آن را از کنترل خانم سارا پی لین خارج سازد. کلمه عبوری که وی استفاده کرده بود، واژه popcorn بوده است.

یادآور می شود سایت Wikileaks.org در مطلبی با عنوانSarah Palin Yahoo account 2008 اقدام به درج 12 فایل (اعم از zip، jpg و txt) مربوط به مندرجات ایمیل سارا پی-لین نموده است.

منبع:همکاران سیستم



دانشجوی کامپیوتر ::: چهارشنبه 87/7/3::: ساعت 11:27 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4

بازدید دیروز: 10 کل بازدید :41190

>> درباره خودم <<

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
همکلاسی ها

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<