سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به بنده ای که به فرزندش محبّت شدید دارد، رحم می کند . [امام صادق علیه السلام]
همکلاسی ها

روان سباستین ادکینسون، کمدین معروف انگلیسی را کسی به این نام نمی‌شناسد. اما نام مستر بین شهرت زیادی در سراسر دنیا دارد. این کمدین انگلیسی با حرکات شیرین و به یادماندنی، نویسنده هم هست و بخش زیادی از آثار شناخته ‌شده‌اش مانند همین داستان‌های? مستر بین را خودش می‌نویسد. او در سال 1955 در دورهام متولد شد. والدینش کشاورز بودند. برادر بزرگتر او یک اقتصاددان برجسته معروف در اروپاست. ادکینسون در دانشگاه نیوکسل مهندسی الکترونیک خواند و سپس در رشته تئاتر ادامه تحصیل داد. او در سال 1990 ازدواج کرد و اکنون دو فرزند دارد. ثروت تقریبی او 100‌ میلیون پوند تخمین زد..  

برگرفته از:http://ariaclick.com

ادامه مطلب...

دانشجوی کامپیوتر ::: سه شنبه 87/6/26::: ساعت 10:50 عصر

جام جم آنلاین: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران اعلام کرد: پنج عدد سکه‌ نقره مربوط به دوره صفویه در صندوق صدقات کشف و شناسایی شد. این سکه‌ها به وسیله شاه سلطان حسین صفوی ضرب شده و توسط فردی در صندوق صدقات انداخته شده بود.

به گزارش مهر ، این سکه‌ها از سوی معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) به سازمان میراث‌فرهنگی ، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران اهدا شد.

16 عدد سکه نقره و مس (فلوس) مربوط به دوره‌های اشکانی، ‌ساسانی، قرون اولیه اسلام و صفویه توسط کلانتری 117 جوادیه کشف و شناسایی و تحویل این سازمان شد.
 
برگرفته از:http://ariaclick.com



دانشجوی کامپیوتر ::: سه شنبه 87/6/26::: ساعت 10:41 عصر

اعتیاد از نوع کامپیوتری

دانشجوی کامپیوتر ::: جمعه 87/6/22::: ساعت 5:29 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 10

بازدید دیروز: 0 کل بازدید :41159

>> درباره خودم <<

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
همکلاسی ها

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<