سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، پرده ای جلوگیر از آفتها است . [امام علی علیه السلام]
همکلاسی ها

بر اساس اطلاعات جدید یک شرکت امنیتی، آمریکا در شمار حملات رایانه‌یی که از داخل این کشور سرچشمه می‌گیرد در جهان پیشرو است.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طبق اعلام این شرکت امنیتی حدود ‌20 میلیون حمله‌ی رایانه‌یی از داخل آمریکا انجام گرفته که بسیار بالاتر از ‌7/7 میلیون حمله انجام گرفته از چین بوده که در این زمینه در مکان دوم قرار دارد.

به گفته‌ی پژوهشگر امنیتی SecureWorks، این آمار قابل توجه به شمار می‌روند زیرا به وضوح نشان می‌دهند رایانه‌های آسیب‌پذیر زیادی در داخل این دو کشور وجود دارد که آلوده شده و تحت کنترل هکرها درآمده‌اند تا برای انجام حملات رایانه‌یی مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

بر اساس این گزارش، برزیل با بیش از ‌166 هزار حمله رایانه‌یی در مکان سوم، کره‌ی جنوبی با بیش از ‌162 هزار در مکان چهارم قرار گرفته و لهستان، ژاپن، روسیه، تایوان، آلمان و کانادا در مکان‌های بعدی قرار گرفتند.

این یافته‌ها هشدار مهمی برای سازمان‌هایی محسوب می‌شود که در تلاش برای مقابله با حملان داس (انکار سرویس) و دیگر حملات اینترنتی است

 

منبع:ایسنا



دانشجوی کامپیوتر ::: چهارشنبه 87/7/3::: ساعت 11:21 عصر

دو شرکت جنرال الکتریک آمریکا و Tautung تایوان قصد دارند تا سال آینده تلویزیون های ال سی دی جدیدی را روانه بازار کنند که از امکانات ویژه ای برای دسترسی به محتوای چند رسانه ای اینترنتی برخوردار است.
این تلویزیون ها که تا بهار سال آینده در دسترس عموم قرار می گیرند، از قیمت بیشتری نسبت به دیگر تلویزیون های ال سی دی برخوردارند و مهم ترین ویِژگی آنها قابلیت اتصال به اینترنت است.
با استفاده از این قابلیت کاربران برای دسترسی به محتوای مورد نظر خود در محیط مجازی نیازی به استفاده از رایانه نخواهند داشت. با استفاده از این تلویزیون همچنین می توان از برنامه های شبکه های تلویزیونی اینترنتی هم بهره برد.
قرار است نرم افزارهای جانبی مفیدی موسوم به widget برای علاقمندان به این تلویزیون ها طراحی شود تا استفاده از خدمات مختلف آنها برای مبنای نیاز و سلائق کاربران ممکن شود.
طراحی در مدل های مختلف 19 تا 65 اینچ با کیفیت ها و دقت های تصویری مختلف، باریک بودن، مصرف اندک انرژی، قابلیت پخش دی وی دی های بلوری و قابلیت اتصال به بلندگوهای بی سیم از جمله دیگر ویژگی های این تلویزیون مدرن است.

منبع:آی تی ایران



دانشجوی کامپیوتر ::: چهارشنبه 87/7/3::: ساعت 11:16 عصر

وزارت دادگستری آمریکا، رییس سابق آنتی تراست را به استخدام درآورده تا به این سازمان در تفحص در زمینه قرارداد تبلیغات جست‌وجوی گوگل با یاهو مشاوره ارایه کند

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طبق اعلام منابع آگاه، وزارت دادگستری آمریکا با هر دو شرکت تماس گرفته و مشورت خود با دیو لیتواک را به آن‌ها اعلام کرده اما هیچ تصمیمی برای به چالش کشاندن این همکاری ندارد

یاهو اعلام کرده مطمئن است در آخر کار وزارت دادگستری تصمیم می‌گیرد که قرارداد این شرکت با گوگل قانونی است؛

بر اساس گزارش‌ خبرگزاری‌ داو جونز که به نقل از وکلای نزدیک به این بازبینی صورت گرفته، دادستان‌ها با شهود دیدار کرده و برای استفاده در اقامه دعوای احتمالی برای مخالفت با این قرارداد مدارک درخواست کرده‌اند

یاهو در ماه ژوئن و با هدف کاستن از فشارها برای قبول پیشنهاد خرید از سوی مایکروسافت و برای برون‌سپاری بخشی از فعالیت تبلیغاتی خود با گوگل قراردادی بست که تحت آن غول اینترنتی برای بخشی از نتایج جست‌وجوی یاهو تبلیغات فراهم می‌کند

سخنگوی گوگل با امتناع از اظهار نظر در مورد جزئیات روند بازبینی وزارت دادگستری تنها به گفتن این نکته اکتفا کرد که این شرکت در حال همکاری با این سازمان است

 

منبع خبر:ایسنا



دانشجوی کامپیوتر ::: چهارشنبه 87/7/3::: ساعت 5:39 عصر

در یاهو مسنجر وقتی کسی شما را add کنه و شما accept کنید، اگه پشیمان شدید میتونیداز طریق آدرس
http://www27.brinkster.com/ilovedot/ymsgr/remove.html
ID خودتان را از لیست دوستان (friend list) آن شخص پاک کنید
روش کار:

همه چیز در این خط نهفته شده:
form method=post action=http://edit.yahoo.com/config/set_buddygrp

در واقع این یکی از امکانات یاهو است که به طور علنی آن را ارائه نکرده است. این فرم شامل سه text box و سه فیلد مخفی است :

text box 1: نام متغیر آن id. است و آی‌دی کاربر باید توی این متغیر ذخیره بشه.
text box 2: یک متغیر به اسم bld. دارد و آی‌دی فردی را که کاربر میخواهد از لیست آن خارج بشود را نگهداری میکنه.
text box 3: یک متغیر به اسم amsg. که در واقع کار نمیکند! اما باید پیغامی را برای فردی که کاربر میخواهد از لیستش خارج شود بفرستد.
hidden fields: سه فیلد مخفی به نامهای src. و cmd. و login. وجود دارد که چون به سورس برنامه دسترسی نداریم نمیتوانیم دقیقاً مشخص کنیم که چکار میکنند،اما احتمالاً login. وضعیت login کردن کاربر را به یاهو از طریق کوکیها بررسی میکند و src آدرس سایتی را که کاربر از آنجا عملیاتش را انجا داده برمیگرداند.

 

برگرفته از:http://tools.bolghan.com



دانشجوی کامپیوتر ::: دوشنبه 87/7/1::: ساعت 3:10 عصر

حتما شما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که برای جستحو در اینترنت از موتور جستجوی Google استفاده می کنید.اکثر کاربران از Google فقط برای جستجو استفاده می کنند.در صورتی که Google فقط محدود به جستجو نمی شود.حال بری آشنایی بیشتر به بررسی 6 راز نهفته گوگل می پردازیم.

 

منبع:http://www.pctips.ir (مطالب جالب دیگه ای هم داره که دیدنشون خالی از لطف نیست)

ادامه مطلب...

دانشجوی کامپیوتر ::: سه شنبه 87/6/26::: ساعت 10:19 عصر

<      1   2   3      >

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4

بازدید دیروز: 10 کل بازدید :41190

>> درباره خودم <<

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
همکلاسی ها

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<